vrijdag 14 augustus 2009

Urban Paper & Papercutter

Urban paper is een show over papercrafts!
Het is normaal gesproken in Amerika en Japan, maar nu voor de eerste keer in Nederland! ( Het is tot en met 30 augustus, Arnhem , Hommelstraat 65 )
Ik wou daar heel graag heen, en ik ben er geweest... Het was best gaaf! Maar ik had wel meer papercrafts verwacht, er waren ook papercrafts te koop, ik heb een limited papercraft gekocht van Marshall Alexander.
De papercraft heet papercutter er zijn er maar 50 van en ik heb nummer 50 van de 50!
Er staat ook een handtekening op van Marshall...


Hier een paar foto's ervan:

En het boek Urban Paper was er normaal gesproken ook te koop, maar er was vertraging met het verzenden vanuit Amerika...


Ik heb het boek nu ook op Bol.com gevonden ( klik hier )
En op Amazone ( USA ) ( klik hier )

Geen opmerkingen: